Servis a správa 

Již přes 20 let zajišťujeme běh IT moha společnostem. Nabízíme Vám naše bohaté zkušenosti, přivětivost, důraz na bezpečnost, stabilitu a efektivitu investic.

Náš cíl je co nejjednodušší IT, s dlouhodobou vizí a plánem na několik let. Máme tým IT techniků a správců, které práce baví.

Investujeme do vzdělávání a držíme se moderních technologií.

Naší největší výhodou je, že naši technici navštíví mnoho rozmanitých zákazníků a řeší požadavky z mnoha oborů a to je velkým přínosem, zvyšuje jim to rozhled. Umíme Vám pomoci!

Naše silné stránky:

Výborná znalost Linux serverů, provozujeme stovky serveru OS Linux

Velmi dobrá znalost Windows serverů a jejich možná kombinace s Linuxem v jedné síti, více než 100 instalací

Jak se stavíme ke Cloudovým řešením?

Provozovat, či neprovozovat systémy v Cloudu řeší většina IT managerů.
My rozhodně žádné řešení předem nepreferujeme, snažíme se zhodnotit případ od případu.

Nabízejí se řešení od největších hráčů na trhu, ale i menší napřu od dodavatelů informačních systémů.

Pojďme se na vaše konkrétní požadavky podívat.

Sophos
Cisco
Dell

Výhody servisní smlouvy

Servisní smlouva (SLA) je základní dokument naší dlouhodobé spolupráce. Založí profesionální vztah mezi zákazníkem a ARITem.

V servisní smlouvě společně vyřešíme:

  • Co je předmětem servisu, jaké služby a jaký hardware
  • Kdo má za co odpovědnost
  • Jaká bude pravidelná údržba
  • Jaké budou servisní zásahy na základě rozsahu poruchy
  • Jaké budou časy podpory a odstranění závad
  • Jaké budou sankce
  • Jaké budou ceny

I když to může vypadat složitě, je to pro nás rutinní proces, kterým vás lehko provedeme.

Výsledkem bude 100% zajištěné IT.